S respektem
k individuálním potřebám každého dítěte
Jaká byla naše cesta?
Daniel Bříza
Klíčovou roli v úspěšné spolupráci s dětmi vidím v kombinaci citlivosti, vnímavosti a disciplíny. Abych tyto aspekty ovládal důkladně, vystudoval jsem psychologii a pedagogiku na Univerzitě Karlově v Praze. Během studia jsem se zaměřil na analýzu úspěchu v CERMAT testech. Už tehdy jsem se svými studenty dosahoval nadstandardních výsledků a desítky z nich jsem připravil na prestižní střední školy.
Vždy jsem kladl důraz na rozvoj klíčových kompetencí, jako je kritická argumentace, důkladná analýza problému a řešení komplexních úloh. Právě tyto schopnosti považuji za užitečné v kariérní dráze.
Za stěžejní zkušenosti, které mě vedly k tvorbě Rozvíjím Rostu považuji působení v českých i zahraničních projektech, ve kterých jsem se zabýval psychosociální podporou nadaných dětí, žáky s poruchami učení a integrací dětí s odlišnými mateřským jazykem.
Odbornou analýzu osobnosti, diagnostiku skupinové dynamiky a další dovednosti z oblasti firemní psychologie jsem rozvíjel ve společnosti SOCION CZ a v obchodním týmu zastupující společnost E.ON. Díky těmto zkušenostem snadno nacházím cestu ke svým klientům a pomáhám jim najít směr v kariérní dráze.
V současné době se orientuji primárně na poradenství ve výchově a wellbeingu dětí a dospívajícíh. Spolupracuji i s klienty, kteří bydlí mimo ČR, nejčastěji v Německu a Nizozemí.
Velkou vášní je pro mě školní psychologie, proto kombinuji soukromou praxi s částečným úvazkem v ZŠ FLOW v Praze. Zajišťuji také externí podporu pro státní školy a domoškolácké skupiny. Nejčastěji se zabývám péčí o třídní klima, školením primární prevence a šikanou.
Michaela Bičianová
Několik let jsem se věnovala atletice na vrcholové úrovni a brzy jsem si uvědomila, že nastavení mysli je daleko důležitější než množství fyzického tréninku. Od své trenérky jsem se naučila, že ze všeho nejdůležitější je poznat povahu člověka a teprve potom mu skládat dohromady tréninkový plán a zvolit specifickou motivační strategii.
Vysokoškolské vzdělání jsem absolovala na 1. Lékařské fakultě na UK v oboru nutriční terapie. Pracovala jsem v Centru Sportovní medicíny a v několika dalších medicínských zařízeních a firmách. V rozvíjim rostu doučuji angličtinu a SŠ biologii. Dále zde poskytuji terapeutické konzultace v oblasti poruch přijmu potravy a vztahu k jídlu obecně.

Certifikace a kurzy
Taneční terapie v léčbě psychosomatických poruch (Tanter)
Certified teacher training: Mindfullness v práci se studenty a při vedení kolektivů (The Search inside Yourself GLOBAL )
The teacher´s Social and Emotional learning ( University of Colorado Boulder)
Na čem si zakládáme?
Kvalita ve vzdělávání
Věříme, že každý student si zaslouží nejvyšší kvalitu vzdělání, která podporuje jeho celkový rozvoj. Jezdíme do zahraničí, abychom se inspirovali na prestižních školách a předali Vám následně to nejlepší.
Respekt a integrita
Jednáme s úctou k Vašemu času a vážíme si společné práce. Přinášíme pozitivní energii a lidské jednání. Chyba je pro nás příležitost, nikoliv neúspěch.
Inovace a kreativita
Povzbuzujeme kreativní a kritické myšlení. Snažíme se děti vést k otevřenosti a nacházení nových způsobů řešení problémů.
Spolupráce a týmová práce
Podporujeme spolupráci studentů, kteří sdílejí znalosti, učí se od sebe navzájem a rozvíjí se po lidské stránce.
Společenská zodpovědnost
Těší nás, že se můžeme podílet na procesu edukace a socializace budoucích generací. Naše studenty vedeme k vlastní odpovědnosti a společenskému přesahu jejich působení.
Informovanost rodičů
Reagujeme na vaši zakázku a na požadavky školy z hlediska osnov i forem výuky. Školní povinnosti doplňujeme, obohacujeme, ale v případě sebeřízeného vzděvání i nahrazujeme.