Konzultace pro školy

a vzdělávací komunity

 

 

Jsme Vám oporou v náročných a vyčerpávajících situacích, které ovlivňují klima v celé škole.

Máte ve třídě náročné žáky?

Hledáte cesty jak nastavovat hranice respektujícím způsobem?

Máte ve třídě pravidla, která však někteří žáci často porušují?

Jste svědky toho, že se ve třídě vytváří vztahová nerovnováha a chcete zakročit před vznikem šikany?

Navrhujeme efektivní podpůrná i krizová opatření s respektem k individualitě žáka a wellbeingu učitele. Spolupracujeme s alternativními i vybranými veřejnými školami.

 

Jak funguje supervize a jaké konkrétní výhody získáte?

Individuální přístup

Každá zpětná vazba je přizpůsobena přímo Vám, Vašemu stylu a specifickým potřebám Vašich žáků.

Praktické rady

Žádné vágní teorie, ale konkrétní a praktické poznatky, které můžete okamžitě aplikovat do výuky.

Růst a zlepšení

Všichni moji klienti reflektují výrazné zlepšení do 3 měsíců od zahájení intenzivnější spolupráce se mnou.

Nové metody a techniky

Nabídnu Vám jiný úhel pohledu na situace, které Vás trápí a ukážu Vám, jak nad nimi vyzrát s lehkostí.

Vyšší spokojenost žáků i rodičů

Zlepšení klimatu ve škole zaznamenají učitelé, žáci, ale i rodiče Vašich žáků. Spokojený žák = spokojený rodič = dobré reference a více doporučení.

Pečujte o svůj wellbeing a předejděte vyhoření.

Cena supervize se pohybuje od 800 — 1200 Kč/hod (v závislosti na intenzitě spolupráce).

Prvních 2 x 45 minut nabízím ZDARMA — už za tuto dobu pocítíte výrazné benefity spolupráce.

Vaše zkušenosti

MARTIN S., průvodce v Montessori škole

 Impulzem pro spolupráci bylo zjištění, že přestože mám odborné znalosti, nedokážu je předat dostatečně jednodušše. Uvědomil jsem si, že potřebuji lépe porozumět tomu, jak moji studenti zpracovávají informace a jak se učí. Díky Danielovi jsem začal lépe strukturovat podporu studentům podle jejich úrovně. Překvapilo mě, jak supervize dokázala zlepšit průběh mé výuky. Spolupráci bych doporučil všem kolegům, kteří se chtějí vyhnout znuděným výrazům a odporu žáků k předmětu“

JANA T., učitelka

„Spolupráce mi pomohla lépe pochopit, myšlení a vztahy mezi dětmi na prvním stupni. Trápilo mě, že mezi sebou mají konflikty a od rodičů nám chodili výhružné zprávy. Bylo velmi užitečné se poradit nad pravidly a slyšet jiný pohled. Ocenila jsem, že Daniel nic nevnucoval, ale naslouchal a řešení jsme nacházeli společně. “

Karolína S., průvodkyně ve svobodné škole

„Mám desetiletou praxi s učením na klasické škole. Vydala jsem se cestou průvodkyně, protože jsem chtěla učit děti v přirozenějším prostředí. Narazila jsem ale na dodržování pravidel a nastavování hranic. Jakmile jsem přišla o možnost dávat důtky, neměla jsem nástroje, jak zajistit ve škole klid. Daniel mi poradil několik užitečných principů a kdykoliv narazím na náročnější dítě, je ochoten mě vyslechnout a pomoci mi. Doporučuji.“

.”

Chcete vyzkoušet spolupráci s námi?