Obchodní podmínky projektu Rozvíjím Rostu

1. Úvodní ustanovení

1.1. Identifikační údaje provozovatele webových stránek www.rozvijimrostu.cz (dále jen „webové stránky“): Daniel Bříza, IČO: 08230277, neplátce DPH.

1.2. Kontaktní údaje provozovatele webových stránek: e‑mail: info@rozvijimrostu.cz, tel.: (+420) 608 829 934.

1.3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při uzavírání smluv mezi Danielem Břízou (dále jen „provozovatel“) a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „zákazník“) a platí pro všechny produkty a služby poskytované na webových stránkách zákazníkům.

1.4. Tyto obchodní podmínky se stávají nedílnou součástí každého smluvního vztahu uzavřeného mezi provozovatelem a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanovením obchodních podmínek.

1.5. Znění obchodních podmínek může provozovatel měnit či doplňovat, vždy na to však upozorní své klienty.

2. Nabídky a objednávky

2.1. Veškeré nabídky činěné provozovatelem vůči třetím osobám jsou nezávazné, pouze informativního charakteru a nejedná se o návrh provozovatele na uzavření smlouvy ve smyslu §1732 odst. 2 občanského zákoníku.

2.2. Pro účely těchto obchodních podmínek se „produktem“ či „službou“ rozumí veškeré produkty či služby nabízené provozovatelem.

2.3. Jako „objednávka“ je chápána rezervace individuálního doučování, supervize, terapeutických konzultací či koupě online kurzů na webových stránkách.

2.4. Smluvní vztah mezi zákazníkem a provozovatelem vzniká na základě objednávky zákazníka, potvrzením objednávky provozovatelem a to v souladu s těmito obchodními podmínkami. Pro uzavření smlouvy je nutné potvrzení objednávky zákazníka provozovatelem, a to zasláním potvrzení objednávky písemnou formou na email zákazníka nebo sms, nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak.

2.5. Objednávku lze učinit pouze písemnou formou, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Písemná forma je zachována i při použití elektronické pošty. Objednávka zákazníka je účinná okamžikem jejího písemného potvrzení provozovatelem zákazníkovi.

2.6. Objednávka zákazníka musí obsahovat dostatečné údaje pro identifikaci zákazníka (jméno a příjmení, telefonní číslo nebo emailová adresa) a identifikaci objednávaného produktu či služby.

2.7. Jakékoli změny či doplnění objednávky jsou účinné okamžikem jejich písemného potvrzení zákazníkovi provozovatelem či provedením takové změny při plnění objednávky.

3. Cena

3.1. Cenou za služby a produkty se rozumí cena uváděná na webových stránkách, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Základní cena za individuální doučování činí 1200 Kč/hodina, supervize 1200 Kč/hodina a terapeutické konzultace 1500 Kč/hodina. Cenu lze snížit v případě zakoupení více lekcí prostřednictvím výukových balíčků nebo individuálních slev (samoživitelky, studenti).

3.2. Cena za služby a produkty představuje cenu bez DPH, jelikož provozovatel není plátcem DPH.

3.3. Zákazník má možnost platit v následujících měnách: CZK.

4. Způsob platby a platební podmínky

4.1. Zákazník zaplatí kupní cenu za produkty a služby, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, převodem příslušné částky na bankovní účet provozovatele nebo jiným dohodnutým způsobem.

4.2. Za okamžik zaplacení ceny za službu či produkt zákazníkem se v případě bezhotovostní platby považuje připsání příslušné částky, a to v plné výši, na bankovní účet provozovatele.

4.3. V případě, že nedojde k úhradě v souladu s těmito obchodními podmínkami, či dohodou smluvních stran, nevznikne zákazníkovi nárok na zpřístupnění nebo zaslání objednaného produktu či na účast na objednané službě, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

4.4. Při prodlení zákazníka s platbou je provozovatel oprávněn odložit plnění svých povinností ze smluvního vztahu do doby plného uhrazení dlužné částky, a to i v případě jiných smluv uzavřených se zákazníkem. V případě nesplnění povinností zákazníka v dodatečné lhůtě 5 pracovních dní je provozovatel oprávněn od smlouvy odstoupit, a to i od jiných smluv uzavřených se zákazníkem.

5. Práva a povinnosti provozovatele

5.1. Provozovatel má právo měnit rozsah a funkčnost nepředobjednaných produktů a služeb. Ty mohou být úpravami omezeny či odstraněny. Provozovatel však vždy zákazníka včas a s předstihem informuje o plánovaných změnách.

5.2. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit ceny produktů a služeb. Změna ceny je účinná od okamžiku, kdy byla nová cena uveřejněna v příslušné sekci webových stránek. Stávající zákazníci budou o změnách cen informováni s předstihem 1–3 měsíce.

5.3. Za předobjednané služby provozovatel vždy zajistí dokončení služby. V případě, že nebude možné službu dokončit z důvodu zdravotních problémů provozovatele nebo lektora, budou zákazníkovi vráceny peníze nebo nabídnut náhradní termín.

6. Storno podmínky

6.1. Provozovatel nabízí vrácení peněz do 30 dnů od zahájení spolupráce na balíčky skupinových kurzů.

6.2. Úvodní konzultace je zdarma.

6.3. Provozovatel toleruje jednu neomluvenou absenci za školní rok. Každá další absence podléhá storno poplatkům.

6.4. Omluvíte-li se 48 hodin dopředu, sankce nehrozí. Omluvíte-li se méně jak 48 hodin a více jak 24 hodin před domluvenou lekcí/konzultací, musíte uhradit storno poplatek 500 korun.

6.5. V případě, že se omluvíte z lekce nebo z konzultace méně než 24 hodiny dopředu, je třeba uhradit celou částku.

6.6. Pokud čerpáte některý ze zvýhodněných balíčků, částka za neomluvenou lekci vám bude automaticky odečtena. Ve vážných případech bude lekce nahrazena v jiném termínu.

6.7. Storno podmínky pro online kurzy a webináře: V případě zakoupení vstupenky na webinář nebo online kurz se zákazník zavazuje k účasti v termínu a čase uvedeném při zakoupení. Vstupenka je nepřenosná a nevztahuje se na ni možnost storna ani vrácení peněz po zakoupení. Vstupenka je platná pouze pro daný termín webináře nebo online kurzu. Pokud se zákazník webináře nebo kurzu nezúčastní, vstupenka propadá bez nároku na náhradu či vrácení peněz. Zákazník souhlasí s tím, že v případě neúčasti z jakéhokoli důvodu ztrácí nárok na opakování kurzu nebo refundaci.

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Osobní data zákazníka jsou důvěrná a jsou zpracovávána provozovatelem pouze za účelem vyřízení objednávky zákazníka a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení zákazníkovi.

7.2. Provozovatel učiní maximum pro to, aby ochránil data zákazníka před zneužitím, a nebude je bez souhlasu zákazníka poskytovat třetím osobám.

8. Ujednání o mlčenlivosti

8.1. Smluvní strany se zavazují zachovávat povinnost mlčenlivosti o důvěrných informacích druhé smluvní strany vůči třetím osobám, s výjimkou případů, kdy si tyto informace vyžádá soud či jiný oprávněný orgán.